Heeft er iemand een pinout van de deurstekker voor de c.v. voorhanden? Heb net ff gauw de vierpolige stekker eraf getrokken, maar er is aardig met de draden gerommeld :(
Ik moet dus weten waar ik stroom op moet zetten om de deur van het slot te krijgen, en ook waar ik stroom vandaan kan halen om m'n ontvanger mee te bekrachtigen..
Voordat ik ga meten, misschien weet iemand het hier zo uit z'n hoofd?
Mmm, op de schema's die ik hier heb zie ik 5 aansluitingen. Maar 2 aansluitingen worden M1 genoemd.
De massa is oranje draad, en gaat naar de schakelaar (aansluiting M1), deze schakelt tussen M3 en M4 (beide blauwe draden). De motor wordt aangestuurd door een bruine (aansluiting M1) en een groene draad (aansluiting M2)
Als je een PDFje met de schema's wil hebben, PB me dan ff je emailadres.
Pfff... mijn kabelboom is een bende. Een alarm ingebouwd met speakerdraad, rood-zwart everywhere I look :roll: :evil:
Heb de auto bij m'n sleuterschuur laten staan en me thuis laten brengen. Madame krijgt wat nieuwe draadjes in full colour morgen...
Lijkt me een strak plan :wink: Al die unidraad niks dan verwarring.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
De unidraad is het probleem nog niet. Vind de kroonsteentjes eigenlijk erger :lol:
Eensch!
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Kroonsteentjes in een auto is vragen om ellende op de lange duur :evil:
Overigens kreeg ik vandaag een delivery notification van de bedradingsschema's die ik je gestuurd had, Kevin. Het bestand was toch te groot.
Mocht je ze nog willen hebben, maak dan ff een Gmail account aan ofzo. Dan stuur ik ze nog een keer.
Kroonsteentjes zijn de nagel aan de doodskist van elke elektrieke installatie :x