Sleutelmeeting + ALV 23/11/2013

Pagina's

36 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Janvb
afbeelding van Janvb
RE: Sleutelmeeting + ALV 23/11/2013

Ik sluit me van harte aan bij mijn voorganger: Organisatie en Wijnhoven, super bedankt!

Leuk om nou eens een paar gezichten bij de forum namen te zien!

Auxud
afbeelding van Auxud
  • V6 12V '96 Berline Rouge Griotte Nacre (ex)
  • V6 12V '95 Berline Gris Quartz
  • V6 12V '96 Break Gris Quartz
RE: Sleutelmeeting + ALV 23/11/2013

Hier nog wat foto's van de geslaagde sleutelmeeting en ALV bij Wil Wijnhoven in Boxmeer

RTH
afbeelding van RTH
RE: Sleutelmeeting + ALV 23/11/2013

Inderdaad...alweer een erg leuke en gezellige meeting! Erg leuk om weer wat bekende maar ook nieuwe gezichten te zien.

Ik had persoonlijk zelf een wat grotere opkomst verwacht in verband met het aftreden van onze oude voorzitter Eddy Bueno en de benoeming van  Arjan Bosman tot onze nieuwe voorzitter . Maar goed....misschien hadden andere bekende mede xm clubleden verplichtingen elders..dat kan natuurlijk ook.

Verder waren de broodjes waren zoals vanouds heerlijk. Ik bedank Mark wederom voor de goede organisatie en Garage Wil Wijnhoven voor de gastvrijheid en de donatie (tegen betaling uiteraard) van een goed ruil raammechanisme voor mijn XM. Hoop dat dit raam mechanisme het nog lang uithoudt/mee gaat.

Natuurlijk en niet te vergeten wil ik Marc Alsemgeest maar vooral Djidde en Micheline onzettend bedanken bij het helpen/assisteren aangaande de de- en montage van mijn raammechanisme. Het was de eerste klus die ik zelf (met hulp) zou gaan en doen en ik kan achteraf zeggen...zonder jullie hulp had ik het niet voor elkaar gekregen.  Wat een K...klus is dit zeg! Ik ben er achteraf gezien helemaal niet rouwig om dat het zelf verhelpen van het probleem d.m.v. kabeltjes uiteindelijk toch niet is gelukt.  Heb meer vertrouwen in dit "nieuwe " raammechanisme dan in mijn oude raammechanisme. Ok, dit raammechanisme heeft geen rvs kabels maar de ijzeren kabels (en het mechanisme zelf) heb ik op advies van Wil Wijnhoven royaal ingesmeerd met vet dus die zouden daardoor relatief goed corrosie bestendig moeten zijn. Fingers crossed. Ben dus heel erg blij dat ik dat met jullie hulp en advies van gastheer Wil Wijnhoven voor elkaar heb gekregen. Ik heb van deze meeting/jullie hulp weer veel opgestoken en Madame Yvette heeft weer een werkend linker voorraam!...dus een win-win situatie .En die hulp is in mijn ogen goud waard en bewijst tevens gelijk de (meer)waarde van de XM club. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Verhelpen door een garage was namelijk aanmerkelijk duurder geweest. Tuurlijk...kost nu nog wel wat wat geld maar dat is in vergelijking een schijntje. En dat is het mij wel waard. Madame Yvette moet als het aan mij ligt nog lang mee dus wil proberen haar zo lang mogelijk in goede conditie te houden.

Tot ziens bij een volgende meeting!

René

It'is not a car, it is a Citroën you stupid Woman!

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE: Sleutelmeeting + ALV 23/11/2013

RTH zegt:

Verder waren de broodjes waren zoals vanouds heerlijk. Ik bedank Mark wederom voor de goede organisatie 

 

Vergeet Tineke niet hé?  icon_biggrin

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

RTH
afbeelding van RTH
RE: Sleutelmeeting + ALV 23/11/2013

Oepsicon_redface. Uiteraard Tineke ook onzettend bedankt voor de goede organisatie, broodjes etc!icon_biggrin

 

It'is not a car, it is a Citroën you stupid Woman!

Pagina's