Ik kom er even niet meer uit nu ik mijn drukregelaar los heb gehaald.
De aanvoer pijp, (dus van pomp naar drukregelaar), lijkt soort van een conische aansluiting te hebben aan de zijde van de drukregelaar. Maar als ik deze zonder rubber monteer zeikt de LHM er uit.
Bij het demonteren zat er wel een stukje rubber om het uiteinde van de pijp, maar dit is zelf gefabriceerd uit een stukje slang en ziet er compleet vervormd en gehavend uit. (Ik heb dit zelf jaren terug zo gedaan omdat ik toen al niet wist of er nu wel of niet iets van rubber tussen moest.)
Maar deze keer wil ik 't liever wel doen zoals het hoort.
Uit de documentatie van Citroën zelf wordt ik niet veel wijzer vwb. het type leiding dat er gebruikt wordt op mijn wagen.
Wel zie ik dat er meerdere onderdeelnr's worden gebruikt voor de drukregelaar op verschillende wagens. Ook wordt hier op de site genoemd dat vanaf '98 (orga 7483) er vwijzigingen zijn mbt. de aansluiting van de leidingen.
Dus de grote vraag voor dit topic:
Wat zijn nu die verschillen (want ik heb geen idee of mijn huidige drukregelaar nog de originele is)
Verschillen in de DrukRegelaar(s)? (Of leiding aansluitingen)
di, 10/08/2021 - 18:46
#1
- Xm 'Exclusive' 2.9 ES9J4 Handgeschakeld - Mauritius Blue (KPKD) <Org. 8488>
- XM 'Exclusive' 2.9 ZPJ4 - Perla Nera Satin (EXEd) - CiTuning - <Org. 5243>
Verschillen in de DrukRegelaar(s)? (Of leiding aansluitingen)