Voorjaarsmeeting ci-fo 2013: 6 april te 's-Hertogenbosch!

8 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Xsara Coupe
afbeelding van Xsara Coupe
Voorjaarsmeeting ci-fo 2013: 6 april te 's-Hertogenbosch!

Even gekopieerd van het citroen forum. Ook hier de uitnodiging! Hoe meer Citroens hoe beter. Het is prettig als je je ook aanmeldt, zodat we hier met de catering rekening mee kunnen houden!

Beste bezoekers,

Citroen Forum Voorjaarsmeeting 2013

Dit jaar alweer voor de zevende keer organiseren we onze voorjaarsmeeting. De locatie is dit jaar geheel nieuw! Afgelopen jaren hadden wij de firma DSH op bezoek voor het uitdeuken van onze prachtige Citroens. Dit jaar heeft de firma DSH ons allen uitgenodigd om dit feestje in hun nieuwe pand te vieren! Zoals ieder jaar is iedereen weer van harte welkom om langs te komen en te genieten van de aanwezige versnaperingen en natuurlijk nog veel belangrijker: de prachtige citroen’s!
 
De meeting zal dit keer plaatsvinden op 6 april 2013. 
Iedereen is vanaf 10 uur van harte welkom bij het bedrijf DSH Repair.
Goudenheuvel 5a
5234 GA ‘s-Hertogenbosch

Ongewijzigd blijven dit jaar uiteraard de gezelligheid, de goede bereikbaarheid en de extra’s die we als evenementen commissie ieder jaar voor jullie proberen neer te zetten!

We kunnen nu al bekend maken dat er uiteraard weer genoeg te eten, snoepen en drinken is!

Toegang en catering zijn gratis, alhoewel een donatie aan het forum heel erg op prijs gesteld wordt! Verspreid deze aankondiging ook bij andere clubs waar je lid bent, iedereen is welkom! Er is meer als voldoende parkeergelegenheid in de omgeving! Laat dan wel even weten wat ongeveer de opkomst van jullie club is, zodat we daar rekening mee kunnen houden!

Voor de liefhebbers die zelf iets willen verkopen is daar ook alle gelegenheid toe! Geef dit van tevoren even aan door onderstaand speciaal opgesteld formulier in te vullen. Wij zullen de aanmeldingen bijhouden!

Link naar het inschrijfformulier voor kofferbakverkoop: Inschrijfformulier kofferbakverkoop

Verder hebben we ook dit jaar uiteraard weer afspraken gemaakt met de firma DSH. Zij vinden het prachtig om te zien hoe goed wij voor de dames zorgen, en wij vinden hun vakmanschap super. Kortom, ook dit keer kunnen jullie weer tegen een mooi tarief kleine deukjes uit de auto laten lepelen. De basis is 25 euro per deukje, maar bij meerdere deukjes gaat dit in goed overleg! Aanmelden daarvoor kan in het speciaal hiervoor opgestelde formulier. Deze gegevens zijn voor de organisatie zichtbaar. Wij zullen regelmatig op de aanmeldingenlijst bijhouden hoe vol het raakt!

Link naar het formulier: Inschrijfformulier Uitdeuken zonder spuiten

Tenslotte hebben we voor jullie ook nog een airco-vuller geregeld. Net als voorgaand jaar zal hij weer aanwezig zijn om jullie voitures weer helemaal zomer-klaar te maken! Voor het zeer schappelijke tarief van 60 euro wordt je airco leeggemaakt en weer volledig afgevuld met de juiste hoeveelheid koelmiddel! Weer heerlijk koud de zomer in dus!! Er is 1 maar: er kunnen alleen auto’s met het koelmiddel R134a geserviced worden. Heeft je auto nog het oude R12 systeem, dan kan deze niet op deze dag gevuld worden. Twijfel je wat voor systeem je hebt, geef dit dan even in het formulier aan. Wij kunnen je dan even contacten!

Inschrijven kan via het volgende formulier: Inschrijfformulier Airco vullen

We hopen jullie allemaal weer te mogen verwelkomen in het nieuwe jaar! Het zou leuk zijn als de opkomst net zo groot zou zijn als in 2010 in Hedel! Toen hebben we zelfs het Brabants Dagblad gehaald.

 

De evenementencommissie


Foto’s zijn op de meeting in 2012 gemaakt door forum gebruikers Tjerk, XBXG en Cire.


 

Inschrijfformulier kofferbakverkoop
Inschrijfformulier Uitdeuken zonder spuiten
Inschrijfformulier Airco vullen

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE:

Ik kreeg wat vage foutmeldingen, het bericht even geoptimaliseerd.

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

ErikV
afbeelding van ErikV
  • TCT Series 2 Madame Morette
  • TCT Series 1 Madame Kitty Noir
RE:

Zoals op cifo aangegeven: aanwezig :D

stooftaker
afbeelding van stooftaker
RE:

Zoals vermeld ook ik aanwezig. (en ik heb de topictitel iets ingekort vanwege foutmelding hierover bij reply....)

Is immers in de achtertuin!

fredxm
afbeelding van fredxm
RE: Voorjaarsmeeting ci-fo 2013: 6 april te 's-Hertogenbosch!

Jammer, ik kan niet. Ben dan op vakantie.Da's dan op zich weer niet jammer wink

Zwarte XM 2.0 TCT '94

Djidde
afbeelding van Djidde
  • XM 3.0 V6 24v Aut 1998
RE: Voorjaarsmeeting ci-fo 2013: 6 april te 's-Hertogenbosch!

Ik zou wel graag willen, maar vrees dat het erg krap wordt voor mij. Airco vullen is ook een grote plus.laugh

Ik Sem
afbeelding van Ik Sem
RE: Voorjaarsmeeting ci-fo 2013: 6 april te 's-Hertogenbosch!

Mijn vrouw en ik gaan ook. Alleen nog even ruzie maken over of we met de C2 of de XM gaan.....

Roel Veenstra
afbeelding van Roel Veenstra
  • XM 2.0 TCT automaat
  • L' éminence grise
  • ex-2.0 TCT VSX,brun quad
  • ex-2.1 td Prestige, noir verni
  • ex-2.0 TCT, grijs
  • ex-2.0i comfort wit
RE: Voorjaarsmeeting ci-fo 2013: 6 april te 's-Hertogenbosch!

Je gaat met z'n tweeen, ik zie het probleem niet wink

Alhoewel het redelijk om de hoek ga ik denk ik niet, moet verhuizen. Wel jammer, ik had graag nog een putje eruit laten halen. Als ik tijd over heb kom ik mss nog ff langs...

______________

L' éminence grise