8)
Bij Eindhoven de stoute linkerschoen aan getrokken en eens laten vallen en van 3 naar 4 naar 5 en weer terug. Dat gaat met zoveel geweld dat ik er voorlopig nog even bang van wordt. Dit moet echt ver over de 200 kunnen want bij 190 die ik heel even aan tip is de rek er nog lang niet uit. Gelukkig is het inmiddels wel droog op de weg.
toch een kapitale fout gemaakt dus :shock:
Bij mij zit het gaspedaal rechts :wtf:
als ik de linkervoet laat vallen sta ik na verloop van tijd stil.......... iets van een koppeling geloof ik :mrgreen:
Met die groene dame van moi heb ik eens de 235 aangetikt, daarna moest er geremd worden maar was de koek dus ook nog niet op.....
Mooi dat alles gaat XMike! Idd even op de rook letten lijkt mij dat dat ook daar gezien zou moeten zijn?
Zo! Stoofke heeft goed geslapen zie ik...maar je hebt gelijk! :lol:
Dat van het gaspedaal is eigenlijk wel logisch realiseer ik me nu, ik heb geen kickdown meer natuurlijk!! Dat effect is weg.
Nu staat ze mooi droog onder de carport. Ik laat haar maar even staan met dit hondenweer en ga met de bus mijn dingen doen vandaag.
ik dacht dat je bewust links had geschreven omdat je het over terug en opschakelen had en je nu wel een koppelingspedaal hebt waar je die eerst ontbeerde....
Eerst dacht ik wel, maar gisterenavond rook ik iets wat verbrandde. Je ziet echt niets meer bij die ZPJ4, de laatste restjes lucht zijn dichtgebouwd. Gisteren bij Utrecht even in de auto gelunched en toen was het nog niet zo.
Vanochtend even met Dr. EJ overlegt. Volgens hem kunnen er her en der zeker nog vloeistofresten zitten die verbranden. Zaak is om alle vloeistoffen in de gaten te houden. Daarom LNV II daarna even gechecked,
LHM: Leek me goed, toch een beetje bijgevuld
OLIE: Was helemaal goed
KVS: Reservoir was leeg! Bijgevuld met franse KVS die ik nog had staan van mijn CX avontuur.
Toen maar eens gestart en gekeken wat er onder de kap gebeurt. En toen zag ik meteen een benzine-lek.
Niet druppen maar gewoon een straal uit de benzine leiding die tegen het kvs reservoir zit. (Die leidingen had ik eerst daar nog niet zitten)
Even weer met EJ overlegt en hij vindt het erg vervelend, maar het is een nieuw lek, wat ik ook geloof want gisteren was dat nog niet. In iedergeval kan die benzine niet de rook veroorzaakt hebben. Vanmiddag tussen de bedrijven door 2 verschillende diameters Gates benzine slang gehaald en nieuwe klemmen en alles daar vernieuwd. Ook de leiding die niet lekte. Kunnen we dat weg strepen! Getest en het zit dicht nu. Niet meer gereden vandaag, ga ik morgen even doen.
Verder ook nog, tussen de bedrijven door 8) (anders denkt Matthijs dat ik niets anders doe), de nieuwe donker gepoedercoated Speedlines opgehaald! Mooi gezicht zo'n set. Daar kunnen volgende week de Alpines op! De velgen op de voorgrond komen te licht over op de foto, achterin is meer de werkelijke kleur.
was 4 nie genoeg nie? MKaareh slim! Kun je lekker gaan gummen omdat je al een reserve setje hebt liggen voor als set 1 op zaterdagavond af is.
Dan kan je zondag nog door :mrgreen:
Nee, nee, één setje is voor Stoof :lol: Nu wil ik nieuwe naafkap emblemen, liefst 65mm zodat ik de kapjes niet in ral kleur hoef te spuiten. Maar ik kan ze alleen vinden met het laastste Citroën logo in die maat.
Deze liggen er wat op. Ze zijn maar 56mm en de naafkap, net nog maar eens gemeten, is 63mm. Maar als ik die zwart spuit en deze silicone sticker goed centreer moet het wel goed staan, denk ik.
Das idd wel een eenvoudigere optie dan uit te gaan zoeken welk spuit busje nu de zelfde kleur op een kunstofnaafdop geeft als dat poeder spul op de velg. Nummer is leuk, maar ander materiaal is andere kleur.
Klopt maar dan nog is het resultaat niet hetzelfde Wim. Da's heel moeilijk en als het maar iets afwijkt is het niet mooii meer.
Dan kun je beter volledig afwijken.
Ik weet eigenlijk niet of ik me er voor moet schamen of dat ik maar gebak uitdeel om de 200e pagina uit het leven van LA NOIR VERNI the II te vieren...
Achteraf gezien best link die benzinelekkage .
Als `t op je uitlaat komt ben je de pineut.
Maar goed , `t zit nu gelukkig weer OK .
Veel plezier er mee.
Ach, zo'n 24 klepper wordt zo heet, dat vervliegt meteen toch? :mrgreen:
Ik ga morgen eens met mijn achterbumper beginnen. EJ was vergeten de trekhaak eronder uit te halen. IK wil van die beugel af en van dat gat in de difuser...yeah right, difuser! Maar ik zie er tegenop om de achterbumper te wisselen. Bovendien zijn de steuntjes die op de vervangende bumper zitten behoorlijk weggeroest. En zou ik het kunstof weer moeten spuiten.
Daarom wil ik met de dremel alleen de difuser los slijpen en die inpassen in de bestaande bumper. En ik denk dat ik de chrome nummerplaathoiuder ga vervangen door een zwarte.
Het misstaat niet verschrikkelijk hoor Mike, maar ik vind de Xm geen auto voor dit soort verfraaiing. Er is nergens anders chroom behalve de sierlijsten.Op de Ds is dat een ander verhaal. Ook passen de ronde randen wat minder bij de auto, maar uiteraard is e.e.a. volledige persoonsgebonden smaak :mrgreen:
toch een kapitale fout gemaakt dus :shock:
Bij mij zit het gaspedaal rechts :wtf:
als ik de linkervoet laat vallen sta ik na verloop van tijd stil.......... iets van een koppeling geloof ik :mrgreen:
Met die groene dame van moi heb ik eens de 235 aangetikt, daarna moest er geremd worden maar was de koek dus ook nog niet op.....
Mooi dat alles gaat XMike! Idd even op de rook letten lijkt mij dat dat ook daar gezien zou moeten zijn?
Zo! Stoofke heeft goed geslapen zie ik...maar je hebt gelijk! :lol:
Dat van het gaspedaal is eigenlijk wel logisch realiseer ik me nu, ik heb geen kickdown meer natuurlijk!! Dat effect is weg.
Nu staat ze mooi droog onder de carport. Ik laat haar maar even staan met dit hondenweer en ga met de bus mijn dingen doen vandaag.
ik dacht dat je bewust links had geschreven omdat je het over terug en opschakelen had en je nu wel een koppelingspedaal hebt waar je die eerst ontbeerde....
Die rook, kan het niet toevallig zo zijn dat door de snelheid er wat water opspat tegen je voorste spruitstuk en dat dat ff rookt?
Eerst dacht ik wel, maar gisterenavond rook ik iets wat verbrandde. Je ziet echt niets meer bij die ZPJ4, de laatste restjes lucht zijn dichtgebouwd. Gisteren bij Utrecht even in de auto gelunched en toen was het nog niet zo.
Heerlijk heerlijk, we hebben weer een XM! :lolno:
Vanochtend even met Dr. EJ overlegt. Volgens hem kunnen er her en der zeker nog vloeistofresten zitten die verbranden. Zaak is om alle vloeistoffen in de gaten te houden. Daarom LNV II daarna even gechecked,
LHM: Leek me goed, toch een beetje bijgevuld
OLIE: Was helemaal goed
KVS: Reservoir was leeg! Bijgevuld met franse KVS die ik nog had staan van mijn CX avontuur.
Toen maar eens gestart en gekeken wat er onder de kap gebeurt. En toen zag ik meteen een benzine-lek.
Niet druppen maar gewoon een straal uit de benzine leiding die tegen het kvs reservoir zit. (Die leidingen had ik eerst daar nog niet zitten)
Even weer met EJ overlegt en hij vindt het erg vervelend, maar het is een nieuw lek, wat ik ook geloof want gisteren was dat nog niet. In iedergeval kan die benzine niet de rook veroorzaakt hebben. Vanmiddag tussen de bedrijven door 2 verschillende diameters Gates benzine slang gehaald en nieuwe klemmen en alles daar vernieuwd. Ook de leiding die niet lekte. Kunnen we dat weg strepen! Getest en het zit dicht nu. Niet meer gereden vandaag, ga ik morgen even doen.
Verder ook nog, tussen de bedrijven door 8) (anders denkt Matthijs dat ik niets anders doe), de nieuwe donker gepoedercoated Speedlines opgehaald! Mooi gezicht zo'n set. Daar kunnen volgende week de Alpines op! De velgen op de voorgrond komen te licht over op de foto, achterin is meer de werkelijke kleur.
was 4 nie genoeg nie? MKaareh slim! Kun je lekker gaan gummen omdat je al een reserve setje hebt liggen voor als set 1 op zaterdagavond af is.
Dan kan je zondag nog door :mrgreen:
Nou Mike, gefeliciteerd!
Het snelste experiment ooit :wink:
Zorg er goed voor en neem de verrassinkjes voor lief.
LNV gaat beter dan ooit :mrgreen:
Gaaf kleurtje! 8)
Nee, nee, één setje is voor Stoof :lol: Nu wil ik nieuwe naafkap emblemen, liefst 65mm zodat ik de kapjes niet in ral kleur hoef te spuiten. Maar ik kan ze alleen vinden met het laastste Citroën logo in die maat.
Dan moet je bij dit bedrijf zijn:
http://www.stickerzone.nl/Wiel-Stickers.html
Die kan ze voor je maken in iedere gewenste diameter en kleurstelling.
Zo had ik het op de BX:
Thanx Coen! Maar ik zit nu aan deze te denken:
Deze liggen er wat op. Ze zijn maar 56mm en de naafkap, net nog maar eens gemeten, is 63mm. Maar als ik die zwart spuit en deze silicone sticker goed centreer moet het wel goed staan, denk ik.
Das idd wel een eenvoudigere optie dan uit te gaan zoeken welk spuit busje nu de zelfde kleur op een kunstofnaafdop geeft als dat poeder spul op de velg. Nummer is leuk, maar ander materiaal is andere kleur.
Daar hebben ze de RAL-kleurcodering voor uitgevonden. :wink:
Klopt maar dan nog is het resultaat niet hetzelfde Wim. Da's heel moeilijk en als het maar iets afwijkt is het niet mooii meer.
Dan kun je beter volledig afwijken.
Gelukkig heb je al wat lekkage gevonden, hopelijk heb je de rook ook gauw opgespoord.
De velgen zien er geweldig uit 8).
mooi kleurtje XMike! dat hebben wij goed uitgezocht :mrgreen:
Ben benieuwd hoe ze onder jouw voituur staan, en daarna op termijn ook onder de mijne natürlich 8)
Ik weet eigenlijk niet of ik me er voor moet schamen of dat ik maar gebak uitdeel om de 200e pagina uit het leven van LA NOIR VERNI the II te vieren...
Allebei zullen jullie zeggen natuurlijk, stelletje snoepkonten!
Kijk eens: mooie nieuwe brandstofslangen en klemmen. Vandaag gereden en geen witte rook en geen brandlucht meer! :thumbup:
Nu even de terrasverwarmers onder de carport schroeven, voor alle winterklusjes die nog komen gaan.
Inderdaad gaan we voor de gebakoptie. :food:
Maar eigenlijk tel je niet eerlijk: het leven begint namelijk bij 199. :lol:
:schater:
Kom maar op met het lekkere gebak :D
Mooi dat het benzineprobleem nu weg is. :thumbup:
Achteraf gezien best link die benzinelekkage .
Als `t op je uitlaat komt ben je de pineut.
Maar goed , `t zit nu gelukkig weer OK .
Veel plezier er mee.
Ach, zo'n 24 klepper wordt zo heet, dat vervliegt meteen toch? :mrgreen:
Ik ga morgen eens met mijn achterbumper beginnen. EJ was vergeten de trekhaak eronder uit te halen. IK wil van die beugel af en van dat gat in de difuser...yeah right, difuser! Maar ik zie er tegenop om de achterbumper te wisselen. Bovendien zijn de steuntjes die op de vervangende bumper zitten behoorlijk weggeroest. En zou ik het kunstof weer moeten spuiten.
Daarom wil ik met de dremel alleen de difuser los slijpen en die inpassen in de bestaande bumper. En ik denk dat ik de chrome nummerplaathoiuder ga vervangen door een zwarte.
Ik was al bang dat je er nooit over zou beginnen :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
:clap:
:evil: maar op de CX blijft ie zitten!!
Ik ben benieuwd of die dure reflectorplaat wat meer uikomt dan :lol:
Het misstaat niet verschrikkelijk hoor Mike, maar ik vind de Xm geen auto voor dit soort verfraaiing. Er is nergens anders chroom behalve de sierlijsten.Op de Ds is dat een ander verhaal. Ook passen de ronde randen wat minder bij de auto, maar uiteraard is e.e.a. volledige persoonsgebonden smaak :mrgreen:
Hou op!! dadelijk begint die weer over zo'n nieuwerwets citroen logo :twisted:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Doe dan helemaal geen nummerplaathouder, is nog mooier. :wink:
Chromen nummerplaathouders staan prachtig om blauwe nummerplaten.
Pagina's