De winterbanden worden morgen om 8.30 uur gemonteerd! En vandaag kwamen de wielnaafkap embleempjes per post ook binnen dus dat loopt weer smooth en strak volgens schema! Ze zijn mooi, een beetje opgelegd zeg maar, met een bolling in de sticker. Mooier dan die platte die ik 2 jaar geleden had gekocht voor de 18" ers.
Omdat een ral spuitbus op kleur me ook 27,- pleuri's kost en het spuitresultaat niet zeker is had ik besloten om met de wielnaafkapjes dan ook maar helemaal af te wijken qua kleur. Samen met Stoof overigens, die ook een set heeft, dezelfde combi gemaakt. Kapjes mooi zwart gespoten en daarop de nieuwe sticker geplaatst:
Het resultaat is erg mooi, al zeg ik het zelf, natuurlijk :mrgreen: , in mijn pogingen om mijn XM toch telkens weer wat in een aantal details te individualiseren. Maar ja, Citroën is dan ook hét merk van individualisten! 8)
Die Winterreifen, oftwel Pneus d'Hiver, of gewoon winterbanden met de Speedlines zitten eronder.
De velgenkleur geeft madame een beetje een bitchy uitstraling 8) maar dat mag ook wel. Vanaochtend nog even een kleine 75km gereden en ze loopt wel erg lekker nu. Geen rook of luchtjes meer, dus er zal toch wel goed mis zijn geweest met die benzine leiding. Ook even getankt, de dagteller stond op 400km en er ging 81 liter in :shock: :shock: Blijkbaar was dat echt wel een groot lek!
Verbruik kan ook goed met je rechtervoet samen hangen hoor :mrgreen:
Iedereen zegt dat je met een es9j4 ook altijd 1:10 rijdt, onafhankelijk van je rijstijl, maar ik kan bevestigen dat een tank 1 op 5 ook best wel voor is gekomen :lol:
:lol: die is leuk!
Waarom wennen aan mijn gele dimlichten? Heb voor ook de zeldzame gele mistlampen zitten! Voor 1990 waren die nog geel af fabriek, in Frankrijk.
Wie had ooit kunnen denken dat die ouwe Speedlines van mij nog zo mooi zouden kunnen worden?
Ik ben blij dat die velgen bij jou een zulk mooi derde leven krijgen Mike!
En qua verbruik: eerst maar eens kijken wat je nou uit een liter haalt, zonder lekken. Dan praten we verder. En er zijn duurdere hobby's waar je minder lol aan beleeft!
Vandaag genoodzaakt door te laat vertrek even een pittige rit gehad van zo'n 90km. Aangekomen op de plaats van bestemming, staat madame wéer witte rook uit te blazen zeg! :evil: Geen tijd gehad om te onderzoeken maar op de terugweg, een kleine 3 uur later, na een paar km de melding van te weinig KVS. Meteen bij een tankstation gekocht en aangevuld. Ik kan maar geen lek zien maar ik neem aan dat het er echt moet zitten. De rook komt uit de rechtervoorkant, bij stadslicht zeg maar. Niet uit de grill dus de radiator is het niet.
Uit het KVS reservoir komt net onder de dop een soort overloop slangetje. Zou het kunnen zijn dat als ze echt heet wordt er teveel KVS uitgooit? Of misschien een koelslang die alleen onder extreme hitte open gaat staan op een scheurtje terwijl het normaal dicht is? Bij normaal rijden gebeurt het namelijk niet.
Ik denk dat ze binnenkort toch maar eens terug moet naar Abbenes. Maar dat had ik eigenlijk ergens wel verwacht bij deze operatie.
Met warme motor en motorkap open eens met de hand gasgeven (plusminus 3.500/4000 toeren) en goed rondkijken in de nabijheid van de computerbak.
Zo vond ik destijds ook de rotte pakking in het koelsysteem van de clio van J. de kvs spoot me zo over de hand.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ziet er sjiek uit mike, mooi ding geworden zo.
Maare, diffuser? Is het niet gewoon een trekhaakbalkverberger?
moohooi :mrgreen:
Dat dachten ze in dit Adria-Kip- en Knausland wel ja! :wink:
De winterbanden worden morgen om 8.30 uur gemonteerd! En vandaag kwamen de wielnaafkap embleempjes per post ook binnen dus dat loopt weer smooth en strak volgens schema! Ze zijn mooi, een beetje opgelegd zeg maar, met een bolling in de sticker. Mooier dan die platte die ik 2 jaar geleden had gekocht voor de 18" ers.
Omdat een ral spuitbus op kleur me ook 27,- pleuri's kost en het spuitresultaat niet zeker is had ik besloten om met de wielnaafkapjes dan ook maar helemaal af te wijken qua kleur. Samen met Stoof overigens, die ook een set heeft, dezelfde combi gemaakt. Kapjes mooi zwart gespoten en daarop de nieuwe sticker geplaatst:
Het resultaat is erg mooi, al zeg ik het zelf, natuurlijk :mrgreen: , in mijn pogingen om mijn XM toch telkens weer wat in een aantal details te individualiseren. Maar ja, Citroën is dan ook hét merk van individualisten! 8)
het resultaat mag er zijn Mike. 8)
Erg mooi, maareh, als je gaat individualiseren moet je dat natuurlijk niet met z'n 2en doen :lolno:
Oh, Mike? Gaan we nog voor een verse vooruit?
Hij heeft net een nieuwe bak met vijf versnellingen vooruit... Wat wil je nou?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En een handtekening!!!!
een voorruit :oops:
schitterend weer.. dat wil ik ook :mrgreen:
Die Winterreifen, oftwel Pneus d'Hiver, of gewoon winterbanden met de Speedlines zitten eronder.
De velgenkleur geeft madame een beetje een bitchy uitstraling 8) maar dat mag ook wel. Vanaochtend nog even een kleine 75km gereden en ze loopt wel erg lekker nu. Geen rook of luchtjes meer, dus er zal toch wel goed mis zijn geweest met die benzine leiding. Ook even getankt, de dagteller stond op 400km en er ging 81 liter in :shock: :shock: Blijkbaar was dat echt wel een groot lek!
1 op 5 ? Ik hoop ook voor je dat je een flink lek had, maar jouw kennende moest je misschien maar gaan wennen aan dit soort cijfers :lol:
Bitchy Noir Verni is bijna een "niggabitch". Laat Rihanna het maar niet horen.
Wel fraaie wagen zo, Mike.
Of je moet nog even wennen aan het gebruik :wtf:
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
prachtig gezicht XMike!
Kleur is Spot on zo te zeggen!
gebruik van moi is meestal ergens tussen de 1 op 8 of 8,5. Manier van rijden maakt dan niet veel uit..... :zwaai:
Staat haar goed Mike!
Verbruik kan ook goed met je rechtervoet samen hangen hoor :mrgreen:
Iedereen zegt dat je met een es9j4 ook altijd 1:10 rijdt, onafhankelijk van je rijstijl, maar ik kan bevestigen dat een tank 1 op 5 ook best wel voor is gekomen :lol:
ZOOOOOOO Dat ziet er gelikt uit man, echt mooi!! 8)
top kleu rvoor die velgen Mike.
en wat je verbruik betreft, je moet alleen kijken als het een zuinigheidsrecord zou kunnen zijn. voor de rest gewoon niet op letten.
Ziet er mooi uit zeg 8).
V.w.b. het verbruik, er zijn ergere dingen in het leven :mrgreen:
Heel fraai die velgen! 8)
Moet wel wennen aan die gele dimlichten. :shock:
Wauw, dat staat goed zeg! 8)
Nice! 8)
Blij toe dat je dat lek gevonden hebt, stel je voor dat de boel in de hens was gegaan.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Dan gaat ie als de brandweer :lolno:
:lol: die is leuk!
Waarom wennen aan mijn gele dimlichten? Heb voor ook de zeldzame gele mistlampen zitten! Voor 1990 waren die nog geel af fabriek, in Frankrijk.
Geel is gewoon cool. 8)
Vive le jaune!
Wie had ooit kunnen denken dat die ouwe Speedlines van mij nog zo mooi zouden kunnen worden?
Ik ben blij dat die velgen bij jou een zulk mooi derde leven krijgen Mike!
En qua verbruik: eerst maar eens kijken wat je nou uit een liter haalt, zonder lekken. Dan praten we verder. En er zijn duurdere hobby's waar je minder lol aan beleeft!
Holy shit! wat mooi allemaal!! ook de kleur van de Speedlines is prachtig!!!!
Ja Roger, die Speedlines zijn mooi geworden hoor!
Vandaag genoodzaakt door te laat vertrek even een pittige rit gehad van zo'n 90km. Aangekomen op de plaats van bestemming, staat madame wéer witte rook uit te blazen zeg! :evil: Geen tijd gehad om te onderzoeken maar op de terugweg, een kleine 3 uur later, na een paar km de melding van te weinig KVS. Meteen bij een tankstation gekocht en aangevuld. Ik kan maar geen lek zien maar ik neem aan dat het er echt moet zitten. De rook komt uit de rechtervoorkant, bij stadslicht zeg maar. Niet uit de grill dus de radiator is het niet.
Uit het KVS reservoir komt net onder de dop een soort overloop slangetje. Zou het kunnen zijn dat als ze echt heet wordt er teveel KVS uitgooit? Of misschien een koelslang die alleen onder extreme hitte open gaat staan op een scheurtje terwijl het normaal dicht is? Bij normaal rijden gebeurt het namelijk niet.
Ik denk dat ze binnenkort toch maar eens terug moet naar Abbenes. Maar dat had ik eigenlijk ergens wel verwacht bij deze operatie.
Het slangetje kan water eruit gooien bij teveel hitte ja; daarvoor is hij ook bedoelt.
Bedoel je met links - link voor de motor? Bijrijderskant dus?
Je/ze zouden het systeem ff met een ruime bar moeten afpersen, dan kanje zien of een slang een klein gaatje heeft. 1 + 1 zou 2 kunnen zijn.
Met warme motor en motorkap open eens met de hand gasgeven (plusminus 3.500/4000 toeren) en goed rondkijken in de nabijheid van de computerbak.
Zo vond ik destijds ook de rotte pakking in het koelsysteem van de clio van J. de kvs spoot me zo over de hand.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Dat bootst nooit de belasting na van flink belasten van je auto
Pagina's