10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: De break V6 24V automaat van Johan1961.
Als je heel netjes werkt kan je het 100% voorkomen (met wat geluk); meestal sneuvelt er wel eentje of meer, maar allemaal op alle vier de deurpanelen? Dat moet wat te enthousiast met grote stappen thuis geweest zijn.
Anderszijds kan je velours panelen bij de vleet elders krijgen, dus dat is ook weer niet zo'n ramp.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Die knoppen (het zijn eigenlijk pluggen) zijn 20 jaar oud dus daar kijk ik niet van op. Even bij een garage langs gaan en voor een paar euro heb je 20 nieuwe.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Das lomp werken. Normaal als je voorzichtig bent breekt er wel eens 1 of 2, maar dan heb je het wel gehad. Allemaal dan is het gewoon als een botte boer werken en het paneel er zo snel mogelijk vanaf slopen
10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: De break V6 24V automaat van Johan1961.
Het gaat niet om de plugjes hier, begrijp ik, maar om de witte sleufrondjes, waarin de plugjes horen te vallen/klemmen. Die zijn van het paneel afgetrokken, begrijp ik. En das, zoals Matthijs zegt, nogal lomp.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: De break V6 24V automaat van Johan1961.
Oh, dus toch voornamelijk de plugjes. Ja dat is begrijpelijker. Het plastic is oud (net als de sleufrondjes), maar zit dan ook nog eens vastgeklemd. Die trek je makkelijker kapot dus. Tis dus maar een beetje lomp...
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ik vind het lomper dat ze niks zeggen of er op zijn minst niet iets voor (willen) regelen, Dat die dingen breken is de ouderdom, ook mij overkomt het en ik ruk het paneel echt niet van de deur af.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Als je heel netjes werkt kan je het 100% voorkomen (met wat geluk); meestal sneuvelt er wel eentje of meer, maar allemaal op alle vier de deurpanelen? Dat moet wat te enthousiast met grote stappen thuis geweest zijn.
Anderszijds kan je velours panelen bij de vleet elders krijgen, dus dat is ook weer niet zo'n ramp.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Die knoppen (het zijn eigenlijk pluggen) zijn 20 jaar oud dus daar kijk ik niet van op. Even bij een garage langs gaan en voor een paar euro heb je 20 nieuwe.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Okee bedankt; maar het blijft jammer...
Das lomp werken. Normaal als je voorzichtig bent breekt er wel eens 1 of 2, maar dan heb je het wel gehad. Allemaal dan is het gewoon als een botte boer werken en het paneel er zo snel mogelijk vanaf slopen
gebeurd vrij veel door het uitharden van het plastic is mijn ervaring....
Het hoéft niet. En ik heb meer deurpanelen van deuren gehaald dan jullie bij elkaar ;)
Dat geloof ik graag.
ik enkel en alleen van mijn eigen voituur en 3 donors, bij eigen voituur alle plugjes vervangen, waren allemaal lam...
Dat geloof ik graag.
ik enkel en alleen van mijn eigen voituur en 3 donors, bij eigen voituur alle plugjes vervangen, waren allemaal lam...
Het gaat niet om de plugjes hier, begrijp ik, maar om de witte sleufrondjes, waarin de plugjes horen te vallen/klemmen. Die zijn van het paneel afgetrokken, begrijp ik. En das, zoals Matthijs zegt, nogal lomp.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Inderdaad, alle pluggen, en een enkel sleufrondje .....
Maar zoals ik begrepen heb zijn ze voor een paar euro te koop en zijn de deurpanelen dus nog niet afgeschreven.
Voor de rest zit het perfect, staat prachtig, (zeker nu het leer behandeld is), nu nog de laatste puntjes op de i .....
Oh, dus toch voornamelijk de plugjes. Ja dat is begrijpelijker. Het plastic is oud (net als de sleufrondjes), maar zit dan ook nog eens vastgeklemd. Die trek je makkelijker kapot dus. Tis dus maar een beetje lomp...
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ik vind het lomper dat ze niks zeggen of er op zijn minst niet iets voor (willen) regelen, Dat die dingen breken is de ouderdom, ook mij overkomt het en ik ruk het paneel echt niet van de deur af.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Na 3 jaar weer terug op het forum, echter wel nog steeds met dezelfde XM V6 Break!
Eigenlijk geen problemen gehad en net weer (probleemloos) een frisse APK erop dus hij mag nog even blijven.
Nou gefeilciteerd en welkom terug.
__________
Crepuscule
Fijn!
Pagina's