Tja, ze hadden er toen ook nog geen foto's van. Volgens mij kondigen ze die XM's soms ook ruim van te voren aan. Misschien hadden ze 'm nog niet binnen.
Ze hadden er wel foto's van want die hebben ze naar mijn privemailadres gestuurd, ik heb ze nog in mijn mail staan.
Dat is gebeurd ruim voordat ze volgens hun zeggen de wagen binnen kregen.
Ik kreeg van de verkoper waar ik contact mee had te horen dat zijn collega de wagen had verkocht toen hij een vrije dag had, maar de wagen was volgens hem ook toen nog niet binnen want daarom had hij mij niet geinformeerd.
Nu moet je mij eens zeggen wie een auto koopt als die nog niet binnen is en je deze dus niet gezien hebt.
Wekt bij mij in ieder geval geen vertrouwen op en ik zal er dus nooit of te nimmer een auto kopen.
EInd december 2025 heb ik in post #1873 een tweetal XM''s aangeboden. De '99 V6 is inmiddels verkocht: de '96 V6.24v nog niet.
Recent zijn de vorige zaken gedaan:
- verse APK t.m. mei-28 (inderdaad: 2 jaar want 30 jaar oude auto!)
- thermosstaat v.v.
- veerschotel RV vervangen
XM V6 Excl. 200pk '96, is kettingblok, 338d.km maar bij 320d.km is veel gedaan door specialist en is het blok volledig uit/ingebouwd geweest o.a. nieuwe kop, koppeling incl. verdamper vervangen. etc. etc. Alles werkend! Afgelopen 6jr voor ruim 22.000e ingegaan. Facturen bij de auto aanwezig en een HEEL en netjes leer/alcantara interieur, staat momenteel droog gestald.
Een hele leuke XM met een heerlijk blok. Veel aangedaan, rijdt lekker en loopt mooi. Staat droog gestald maar zodra de accu er op gaat meteen starten lopen.
Er zit wel e.e.a. aan werk aan:
Alle veerbollen zijn 6jr oud. Of weer op druk laten brengen of vervangen.
De O-ringen van het stuurhuis lekken. Niet te zien (in de hoezen) of op de grond maar niet droog, stuurhuis zelf is 3jr geleden gereviseerd/v.v. geweest.
Laswerk dorpels: is nu nog goed (genoeg voor APK en die is nog 2jr geldig) maar dient wel gedaan te worden met de tijd. De driekhoekjes bij de achterwielen zijn wel roest vrij.
Een erg leuke XM voor een liefhebber die er van wil genieten en tussen door rustig zaken aanpakken. Met een heerlijk blok. Meer foto's en historie op aanvraag. Stuur een PB.
Tja, ze hadden er toen ook nog geen foto's van. Volgens mij kondigen ze die XM's soms ook ruim van te voren aan. Misschien hadden ze 'm nog niet binnen.
__________
Crepuscule
Ze hadden er wel foto's van want die hebben ze naar mijn privemailadres gestuurd, ik heb ze nog in mijn mail staan.
Dat is gebeurd ruim voordat ze volgens hun zeggen de wagen binnen kregen.
Ik kreeg van de verkoper waar ik contact mee had te horen dat zijn collega de wagen had verkocht toen hij een vrije dag had, maar de wagen was volgens hem ook toen nog niet binnen want daarom had hij mij niet geinformeerd.
Nu moet je mij eens zeggen wie een auto koopt als die nog niet binnen is en je deze dus niet gezien hebt.
Wekt bij mij in ieder geval geen vertrouwen op en ik zal er dus nooit of te nimmer een auto kopen.
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=453378384&utm_campaign=socialbuttons&utm_source=linkcopy&utm_content=web_desktop_vip&utm_medium=social
Andere prijzen
Jaap
Gelukkig heb jij al zo'n mooie XM Jaap
__________
Crepuscule
Wordt nu wel nieuwsgierig naar de buitenkant van deze wagen.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
EInd december 2025 heb ik in post #1873 een tweetal XM''s aangeboden. De '99 V6 is inmiddels verkocht: de '96 V6.24v nog niet.
Recent zijn de vorige zaken gedaan:
- verse APK t.m. mei-28 (inderdaad: 2 jaar want 30 jaar oude auto!)
- thermosstaat v.v.
- veerschotel RV vervangen
XM V6 Excl. 200pk '96, is kettingblok, 338d.km maar bij 320d.km is veel gedaan door specialist en is het blok volledig uit/ingebouwd geweest o.a. nieuwe kop, koppeling incl. verdamper vervangen. etc. etc. Alles werkend! Afgelopen 6jr voor ruim 22.000e ingegaan. Facturen bij de auto aanwezig en een HEEL en netjes leer/alcantara interieur, staat momenteel droog gestald.
Een hele leuke XM met een heerlijk blok. Veel aangedaan, rijdt lekker en loopt mooi. Staat droog gestald maar zodra de accu er op gaat meteen starten lopen.
Er zit wel e.e.a. aan werk aan:
Alle veerbollen zijn 6jr oud. Of weer op druk laten brengen of vervangen.
De O-ringen van het stuurhuis lekken. Niet te zien (in de hoezen) of op de grond maar niet droog, stuurhuis zelf is 3jr geleden gereviseerd/v.v. geweest.
Laswerk dorpels: is nu nog goed (genoeg voor APK en die is nog 2jr geldig) maar dient wel gedaan te worden met de tijd. De driekhoekjes bij de achterwielen zijn wel roest vrij.
Een erg leuke XM voor een liefhebber die er van wil genieten en tussen door rustig zaken aanpakken. Met een heerlijk blok. Meer foto's en historie op aanvraag. Stuur een PB.
Vraagprijs € 3250,00
Michael
Pagina's