Mee eens. Mark, vraagje jij hebt je blokjes velgen toch bij de velgen doctor in Uden laten restaureren? Is de blokjes velg relatief gemakkelijk te doen. Lees nl net op cifo zeer slechte verhalen over verprutste TRX velgen van CX-en.... :roll:
Ja ik weet dat ze mooi zijn, veel mooier dan mijnus..maar wat hebben ze nou precies gedaan? Het grijs opnieuw gelakt en de "spaakjes" en velgrand worden die afgedraaid of zo?
Ben overigens wel heel blij dat de originele ECU weer werkend in de auto zit, de tijdelijke vervanger kwam uit een type I V6 en dat is niet dezelfde als die origineel in een type II zit, ze loopt nu veel mooier, rustiger, pakt beter op, soepeler noem maar op. Die andere ECU was echt horror. Onderweg naar Grun ging 4 keer het MM lampje branden en ze liep alsof ze al 800k op de klok had staan. Maar ik ben nu weer helemaal gerust 8)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
afgelopen zaterdag bleek madam de pijp scheef te hebben hangen welke in bochten naar rechts flink tegen het chassis aan ging liggen roffelen.
De uitlaatklem zat behoorlijk los :shock:, kon de einddemper eigenlijk zonder losdraaien van de klem al verdraaien.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Wrom? Lucas en Sohail hadden namelijk hele goede suggesties. Zoals dat de rammel kwam uit de achterste aandrijfas. :mrgreen: Helaas trapte Mark daar niet in. :lol:
Heb je pix's van het afbijten & kaal maken van de velgen? Of was je bang dat je ca,mera onder de afbijt zou komen, iets wat ik overigens wel zou begrijpen :shock: :wink:
We moeten alleen wel even oppassen dat het hier geen twee de café gaat worden. :wink:
Mee eens. Mark, vraagje jij hebt je blokjes velgen toch bij de velgen doctor in Uden laten restaureren? Is de blokjes velg relatief gemakkelijk te doen. Lees nl net op cifo zeer slechte verhalen over verprutste TRX velgen van CX-en.... :roll:
Wat dacht je hier van?
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Heeft de velgendockter ook de wielplaten behandeld of waren die nog zo mooi?
Ja ik weet dat ze mooi zijn, veel mooier dan mijnus..maar wat hebben ze nou precies gedaan? Het grijs opnieuw gelakt en de "spaakjes" en velgrand worden die afgedraaid of zo?
@JP die platen zijn niet behandeld.
@LNV Gestraalt, gecoat, afgedraaid en 2 lagen blanke lak 8)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Enne, quanta???
90 euri per velg.
Ben overigens wel heel blij dat de originele ECU weer werkend in de auto zit, de tijdelijke vervanger kwam uit een type I V6 en dat is niet dezelfde als die origineel in een type II zit, ze loopt nu veel mooier, rustiger, pakt beter op, soepeler noem maar op. Die andere ECU was echt horror. Onderweg naar Grun ging 4 keer het MM lampje branden en ze liep alsof ze al 800k op de klok had staan. Maar ik ben nu weer helemaal gerust 8)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
und jetst? de wielen in de Hardwax gemacht???
Jah, maar of ik het goed gedaan heb.......
Ben er in iedergeval klaar mee voor vandaag, ze staat te spiegelen in "Le garage du comfort" 8)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Jezus Mark, hoe schoon moet-ie zijn zeg! Heb je de motorruimte al eens aangepakt?
Vind je het nodig? :lol: :lol: :lol:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Eh, neuuuhhh... :oops:
Alhoewel, als ik goed kijk...
:lol: :lol: :lol:
Jah duuuuh, daar zit roestbeschermer, dat hoort ook niet te glimmen.
En die bougie kabels zijn nu nog goed dus daar blijf ik lekker vanaf :D
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
mooi hoorrrrrr
Mark, hoe gaat 'ie met je supervergrendeling?
afgelopen zaterdag bleek madam de pijp scheef te hebben hangen welke in bochten naar rechts flink tegen het chassis aan ging liggen roffelen.
De uitlaatklem zat behoorlijk los :shock:, kon de einddemper eigenlijk zonder losdraaien van de klem al verdraaien.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Da's nog altijd beter dan dat Monsieur de pijp scheef heeft hangen toch?
ohhhwww er komt weer een melige bui aan, excusez moi!!! :oops:
t mag ook wel eens makkelijk zijn. :wink:
Wrom? Lucas en Sohail hadden namelijk hele goede suggesties. Zoals dat de rammel kwam uit de achterste aandrijfas. :mrgreen: Helaas trapte Mark daar niet in. :lol:
:lol:
Ik heb destijds Quattro niet in de beschrijving kunnen vinden :mrgreen:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Quattro staat voor 1 op 4... het verbruik dus ;)
Heb je pix's van het afbijten & kaal maken van de velgen? Of was je bang dat je ca,mera onder de afbijt zou komen, iets wat ik overigens wel zou begrijpen :shock: :wink:
Nee niet van de afbijt sessie, dat is te smerig spul om een camera in de buurt te hebben. Zelfs Viola stond gedurende het afbijten buiten.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
De gehele airco en ventilatie doet het niet meer, schermpje in de auto is zwart, zo ook de zekering.
Nu wil ik een zwevende zekering gaan plaatsen maar ik heb alleen schema's van een type I.
Wie kan mij helpen aan een schema type II of de juiste draadkleuren.
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Ben er al uit!!!!!!! 8)
Schema van Erik helemaal vergeten :oops:
Even garage 'du comfort' in....... later
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
En doet ze het al weer?
Ja zekers! en gewassen 8)
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
mooi mooi mooi
Pagina's