Mijn vorige 2.0 16V benzine automatique had er 390.000 op zitten. De huidige rode dame 1-SFN-53 is bij mij begonnen met 122.422km, is een VSX benzine automaat Rouge Pavois, zie paar dagen geleden toegevoegde foto's.
Die TCT heb ik achtergelaten bij van der Laan in Abbenes, waar ik diens opvolger ook vandaan heb (stond daar net een dag, met verse APK). TCT had ook een zwart lederen interieur, niet zo mooi als de diesel, maar ook nog prima te gebruiken. Volgens de garage was daar maar weinig belangstelling voor.
XM Break 2.1 diesel automaat 1997 | maar ik heb ook een racefiets
In februari 2016 kocht ik de 21.td met iets van 48.000 k op de teller, inmiddels is de stand 58.000. Inmiddels sinds vorige week met een nieuwe uitlaat (origineel citroen, stuk vanaf kat tot einddemper en dus 590,- lichter) veel rustiger...
Mijn Turbo CT staat nu op 145.000. Het gaat toch wel weer hard want 2,5 jaar geleden nog op 72.000.
Ik moet er maar alvast weer eentje op voorraad zetten
16V 2.0i 1996, 375.000km, originele automaat, iedere oliewissel (plm 15.000km) ook bakolie verversen (deels), 3e uitlaat, altijd after market. 3e kop (2x distrib gebroken).
XM Exclusive 3.0 V6, 367.500 km type 1 uit 1993, rijdt weer na revisie Diravi bij van der Laan (van 3 diravi's uit de beste onderdelen samengesteld, voorzien van nieuwe pakkingen), met een oude nieuwe gereviseerde automaat (150 k km) en nog een aantal kleine ingrepen.. Motor heeft 80.000 km minder dan de auto.
Mijn vorige 2.0 16V benzine automatique had er 390.000 op zitten. De huidige rode dame 1-SFN-53 is bij mij begonnen met 122.422km, is een VSX benzine automaat Rouge Pavois, zie paar dagen geleden toegevoegde foto's.
Die TCT heb ik achtergelaten bij van der Laan in Abbenes, waar ik diens opvolger ook vandaan heb (stond daar net een dag, met verse APK). TCT had ook een zwart lederen interieur, niet zo mooi als de diesel, maar ook nog prima te gebruiken. Volgens de garage was daar maar weinig belangstelling voor.
XM Break 2.1 diesel automaat 1997 | maar ik heb ook een racefiets
Gaan we dit topic weer afstoffen?
Dan meld ik de mijne ook maar ff: 97 3.0 V6-24v LPG: 380.000
Ex: 1999 XM 2.0 Turbo CT Exclusive
1983 LNA 11RE Cannelle
1984 Renault 4 GTL
Bij mijn 2.0 TCT staat er 81.214 km op de klok
__________
Crepuscule
Doe maar chique!
1995'er 2.0 16v handbak; tussen 380k en 390k. Tellerbak was een tijd stuk.
TCT heeft er inmiddels 360K en een beetje op staan en is volgens de garage nog prima gezond :-) , ....
Voor de volledigheid: de zwarte Berline staat op 499k en nog wat, dus binnenkort jubilée.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Rode Sweef nadert de 100000. Nog een paar honderd kilometer.
Afgelopen week weer eens een paar langere ritten gemaakt, 800km totaal. Héérlijk! Even de 200km/u geraakt, nog steeds een beest!
Joost, aka "Sweefxm"
rode sweef:
groene sweef: gesloopt
Mehari: verkocht
Ik heb even je Picasa-pagina bekenen. Rode Sweef is wel een beauty hoor.
__________
Crepuscule
Mijn dame staat nu op 151.000
197.000 inmiddels voor de 23 jarige...
323.000 KM. TCT VXS uit 1997
Mijn 2.1TD staat inmiddels op 146.000km. Nu even een vlekje wegwerken na recente aanrijding
(off topic: de Saab 900 van mijn vrouw ging vorige maand over de 500.00km!)
André Holtrop
Die is voor een 2.1 TD nog niet eens ingereden AHo. Grappig ook die Saab. Een veel vokomende march met de XM!
__________
Crepuscule
Update-tje dan maar: zwarte Berline 502.000, groene Break 468.000. beide 2.1 TD.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Break intussen stukje verder.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ik kom net kijken mijn 2.0 TCT uit 1999 ging van de week net over de 150.000 heen
Met vriendelijke groet, Edwin
Deze week m'n kersvers aangeschafte 2.0i 16v break over de 200.000 heen gevlogen!
Oh dan kun je nog 2 ton vooruit....
__________
Crepuscule
Mijn TCT zit met 146.000 nog bij de nieuwe zo te lezen. Een kleine 4 jaar geleden van een stille dood gered. Toen had ie er 95.000.
In februari 2016 kocht ik de 21.td met iets van 48.000 k op de teller, inmiddels is de stand 58.000. Inmiddels sinds vorige week met een nieuwe uitlaat (origineel citroen, stuk vanaf kat tot einddemper en dus 590,- lichter) veel rustiger...
Mijn Turbo CT staat nu op 145.000. Het gaat toch wel weer hard want 2,5 jaar geleden nog op 72.000.
Ik moet er maar alvast weer eentje op voorraad zetten
__________
Crepuscule
Op voorraad zetten vind ik ook wel een goed idee, zouden we es verder uit kunnen werken, ik heb wel ruimte om te stallen
Ik zit nu op 213000, heb er dit jaar 4000 km mee gereden, hij gaat straks de stalling weer in
16V 2.0i 1996, 375.000km, originele automaat, iedere oliewissel (plm 15.000km) ook bakolie verversen (deels), 3e uitlaat, altijd after market. 3e kop (2x distrib gebroken).
Freek
XM 2.5TD 2000 Exclusive 170kkm
XM Exclusive 3.0 V6, 367.500 km type 1 uit 1993, rijdt weer na revisie Diravi bij van der Laan (van 3 diravi's uit de beste onderdelen samengesteld, voorzien van nieuwe pakkingen), met een oude nieuwe gereviseerde automaat (150 k km) en nog een aantal kleine ingrepen.. Motor heeft 80.000 km minder dan de auto.
Ik zit er weer vol frisse moed in.
MIjn V6 24 klapper uit 1992 is ingereden en er staat nu 217.000 op de teller met een vers gebruikt achterste uitlaatspruitsuk.
Da's mooi Stoof, zo'n spruitstuk!
Ik heb net de 113000 geraakt met mijn rode Sweef, de V6.24 uit '91.
Nog steeds heerlijk rijden ermee!
Joost, aka "Sweefxm"
rode sweef:
groene sweef: gesloopt
Mehari: verkocht
was even zoeken maar uiteindelijk gelukt. hoop zeker nog 2 ton er bij te zoeven
121000, bouwjaar 1999
Pagina's