Zo, net terug van Gerrie! Marcel was er ook; heren, het was gezellig!!
Tussen de buurt en het gerstenat nog even naar Madame gekeken, en tot een paar simpele conclusies gekomen:
- Het niet willen starten heeft zeer hoogstwaarschijnlijk te maken met de startmotor of Bendix. Overkomelijk, maar wel wat actie nodig.
- Ze veert k*t...alsof ik dat nog niet wist; maar ook een soort van plan van aanpak gemaakt. Dus daar word de komende tijd over gepost.
Maar goed dat ik weinig tijd heb, stel je voor dat ik een dag rust zou hebben
Maar door (werk)verplichtingen amper tijd over helaas....Al was ik door die werkverplichtingen wel weer in staat om Madame uit de schorsing te halen Ze heeft de stilstand zeer goed overleefd, alles werkt nog steeds (of nog steeds niet..) naar behoren
Het enige euvel wat met de keuring naar voren kwam was een flink gat in het subframe, maar met een anderhalf uurtje hobbyen was dat ook weer verholpen! Enige grote aanpak vereisende probleem is nog de vering, maar dat zal in de zomervakantie zeker aangepakt gaan worden.
Ik was het keiharde gestuiter links vóór zó enorm beu. Ben toch maar eens naar de dealer gegaan.
Een vervuild systeem in combi met een bol die nét niet kapot is, en Hydractive geeft het aparte gedrag: Soms spijkerhard, soms zijdezacht, en alles er tussenin..
Eén nieuwe bol later glijden we weer over de weg! Nu nog het systeempje reinigen en ze rijdt weer als nieuw
rij dat eindje dan naar Rucphen, kunnen we gelijk ff kijken en wat onderdelen uitwisselen om te testen
vwb die hoogteregelaars en ha blokken kunnen we wel eens kijken. Heb je alleen wel een brug voor nodig, anders is het erg veel geklooi namelijk
Minisleutelmeet? Ik heb ook nog hoogteregelaars te reinigen!
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Ik vind het een best idee! Als we dan toch bezig zijn
Ik kan proberen mijn vader over te halen zijn brug beschikbaar te stellen, maar wie een andere optie heeft? Wie had er ook weer een kantelbrug?
Zo, net terug van Gerrie! Marcel was er ook; heren, het was gezellig!!
Tussen de buurt en het gerstenat nog even naar Madame gekeken, en tot een paar simpele conclusies gekomen:
- Het niet willen starten heeft zeer hoogstwaarschijnlijk te maken met de startmotor of Bendix. Overkomelijk, maar wel wat actie nodig.
- Ze veert k*t...alsof ik dat nog niet wist; maar ook een soort van plan van aanpak gemaakt. Dus daar word de komende tijd over gepost.
Maar goed dat ik weinig tijd heb, stel je voor dat ik een dag rust zou hebben
Leven we nog? Ja wel degelijk!
Maar door (werk)verplichtingen amper tijd over helaas....Al was ik door die werkverplichtingen wel weer in staat om Madame uit de schorsing te halen Ze heeft de stilstand zeer goed overleefd, alles werkt nog steeds (of nog steeds niet..) naar behoren
Het enige euvel wat met de keuring naar voren kwam was een flink gat in het subframe, maar met een anderhalf uurtje hobbyen was dat ook weer verholpen! Enige grote aanpak vereisende probleem is nog de vering, maar dat zal in de zomervakantie zeker aangepakt gaan worden.
It's good to be back
Net te laat, hadden we die oude banden van me onder de sloper van Roel kunnen zetten en zo 4 mooie winterbanden kunnen redden.
Mooi dat je de roest eronder hebt gekregen. Nu door de Appiekaa jagen en weer zweven. Ik sein wel naar je op de ring Eindhoven.
Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)
Dank je wel Gerrie en Marc!
@Gerrie: Als je last hebt van roest en één en ander moet/wil laten lassen: laat maar wat horen :)
@Marc: zeker doen!
Hee, madame morette rijdt weer! Goed man!
Ik zal naar je uitkijken hier in ZO brabant
______________
L' éminence grise
Ze rijd niet alleen Roel, ze zweeft ook weer!
Ik was het keiharde gestuiter links vóór zó enorm beu. Ben toch maar eens naar de dealer gegaan.
Een vervuild systeem in combi met een bol die nét niet kapot is, en Hydractive geeft het aparte gedrag: Soms spijkerhard, soms zijdezacht, en alles er tussenin..
Eén nieuwe bol later glijden we weer over de weg! Nu nog het systeempje reinigen en ze rijdt weer als nieuw
Pagina's